środa, 29 stycznia 2014

Halloween!

  Kolejne amerykańskie święto, jakie miałam okazję obchodzić to Halloween! Wciąż nie mogę uwierzyć, jak wielką wagę Amerykanie do tego przywiązują. Powstają specjalnie na ten czas sklepy, gdzie można kupić dosłownie wszystko....kostiumy, straszydła, kosmetyki, sztuczną krew, rzeźby, pajęczą nić i wiele wiele innych! Ludzie tracą na to wszystko fortunę. Mnóstwo domów jest genialnie udekorowanych. Pomysły na kostium niektórzy mają już długo, długo przed.

  Ja prawie do końca nie wiedziałam kim będę. Na początku myślałam, że powinno być to coś strasznego, ale po małym research'u stwierdziłam, że postawię na coś ładnego, śmiesznego. Razem z Alberto postanowiliśmy, że przebieramy się jako para. Nasz pierwszy pomysł to kanapka, ta najbardziej tu popularna, on masło orzechowe a ja jako druga połówka ,dżem! :) Potem przewinęło się jeszcze parę podobnych pomysłów a ostatecznie byliśmy Myszkami Mickey...tzn. on Mickey a ja Minnie. Wyszło tanio i myślę, żę fajnie. Większość była ręcznie robiona, więc i zabawy przy tym sporo!

  Co roku na Madzi ulicy sąsiad organizuje niezła imprezę. Ze względu na tłumy ludzi, które się przewijają, żeby podziwiać dekoracje, ulica już na parę dni przed jest zamknięta dla ruchu samochodów. To co dzieje się samego dnia to istne szaleństwo! W tym roku temat to Czarnoksiężnik z Krainy Oz. Zatrudnieni byli aktorzy do odgrywania ról, była magiczna kula przez którą ów organizator rozmawiał z dziećmi, tęcza z balonów przez ulicę i wiele, wiele innych. W Halloween to coś co trzeba zobaczyć. Atmosfera była świetna. Ludzie się bawią, pstrykają tysiące fotek. Muszę się pochwalic, że nawet parę razy po zachwycie naszymi strojami dzieci prosiły o zdjęcie z Myszką Mickey i Minnie! <3


Przygotowania do Halloween pełną parą!
































Potem się Minnie rozkręciła :D 






Pewnie powinnam wrzucić filmik z jazdy na byku....ale może lepiej nie! :D 


1 komentarz:

  1. super wyglądaliście :) zwłaszcza spódniczkę miałaś uroczą :)

    OdpowiedzUsuń